Websitesi sahibi birçok işletmenin siteye sahip olduktan sonraki en önemli amacı siteleri yardımıyla potansiyel müşterilerine ulaşmak olacaktır. Arama motoru optimizasyonu alt yapısının kullanan ve akıllıca tasarlanmış websitesi sahibi işletmeler uzun vadede arama motorlarında iyi yerlere geleceklerdir. Bu süreci hızlandırmanın diğer bir yoluysa dış kaynaklı SEO çalışması yapmaktır.
Digital Karınca hazırladığı tüm websitesi ve yazılım projelerinde arama motoru optimizasyonunu göz önünde bulundurur. Doğru fotoğraf isimleri, etiketleri ve başlıklar kullanır. Müşteriyle yapılan pazar analizinden sonra hangi kelimeleri hedeflemenin daha mantıklı olacağına dair fikir alışverişinde bulunur ve siteyi bu anahtar kelimeleri hedefleyerek hazırlar.
Dış kaynaklı S.E.O. çalışmaları alt yapıdan farklı olarak sitenizin diğer otoriter siteler tarafından da kabul gördüğünü göstermeyi amaçlar. S.E.O. çalışması kapsamında websiteniz tanıtım yazıları, backlinklerle desteklenerek hedeflediğiniz anahtar kelimelerde yükselmesi sağlanır. Google Pagespeed testlerinde en iyi puanı almanız amaçlanır. XHTML ve CSS kodlarının hatasız ve standartlara uygun olması gerekir.
İşletme sahipleri için SEO çalışması kapsamında Google Haritalar'a kayıt ücretsiz olarak sağlanmaktadır. Google Haritalar'a eklenen işletmeniz arama sonuçlarının dışında harita kayıtlarındaki sorgularda da görüntülenir. İşletmenizin bulunabilirliği için oldukça önemli bir kriterdir.